Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Müşteri Belirlemeye Yarar Geleneksel olarak demografik bilgilere nazaran kuruluşlmaktadır ancak internet ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak derunin Google Analitik platformunun şehir analizleri derunin sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi şart ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da şehir izlem kimliğini sitenize bindirmek yerinde olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, ekol, gelir ve ilişki alanları üzere bileğişkenleri belirleme edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz Müşterileri değişiklaştırma, onların işletmeniz derunin farklı bileğerlere iye olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En kibar olan müşterilerden koyulmak suretiyle, bir sıralamada mevcut olmak, çabaların en çok kazanım katkısızlayacağı kesime yöneltilmesine olanak katkısızlar. Böylelikle müşterinin bileğerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak işletme davranışını web sitenizde kurmak güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin katkısızlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki görev, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En şiddetli etkinliği, mütenasip maliyette yapmacık zorunluluğu bir şirket derunin kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web şehir teriminin alıcı merkezli son yıllarda yaneşeliığı değiş cidden olağanüstü boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakılmış olduğunda 1990’li yılların “ne bulursam onu aldatmaırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Yeryüzü ekonomisinin ön planda evetğu bu dönemlerde web sitelerinde konum düz ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, bitiren tercihlerinin geçmiş plana atılmasına taban hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve görev çeşitliliği artmaya başladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu hezelım” biçiminde bileğişti. 2010’larda web sitelerindeki modern anlamdaki gelişmelerle baş başa artık “ne istersem onu aldatmaırım” dönemi başladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç temel bekçi makro gösteriş oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği olağanüstü biçimde arttı ve müşterilerin tercih muhtemellıkları çoğaldı. ▬ Selen ve bildirişim teknolojilerini hareketli kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok amelî erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik kuruluşlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi hatına kadar iş proseslerini bileğiştirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan ulaşım olanaklı evet. Türkiye’bile Web Sitesi Teknolojisinin Vürutimi Bilimsel anlamdaki website çaldatmaışmalarının Türkiye’deki geçkini 2000 yılı başlarına dayanıyor. Türkiye’bile yapılan ilk açıklıkştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini tanıma yüzdeleri %5’in şeşnda idi. Yalnız kovuşturma fail yıllarda internet şehir çaldatmaışmaları hızla ve artarak devam etti. Bu konuda şirketler ister kendi bünyelerinde, gerekse bu konuda görev veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) üzere ajanslar vasıtası ile çeşitli çaldatmaışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı temaşa fail web sitesi sadece üretilmiş görev, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve modern bir şekilde gösterilmesi bileğildir. Web siteleri, üretim öncesinden süregelen bütün faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası çıkmak üzere üç ayrı aşamada birbirini tamamlayıcı çabaların da teşhistıldığı bir kimlik belgesi evetğu yadsısalat. Burada önemli bir sayfa daha var, o da şu: Web tasarım ve yazılım çaldatmaışmalarını belli bir ölçüm sistemi şeşnda yürütmek ve bu çaldatmaışmalarda yapılan plasmanın şirketin vasıtasız hedeflerini ne ölçübile desteklediğini gözlemlemektir. Sadece web tasarım adı şeşnda başlayıp şirketin doğruluk finansal hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birbir hayli projenin vakit içinde üst el tarafından durdurulduğunu ve bu projelerin başarısız olduklarını gördük. Bunun internet projesi evet da gayrı bir x projesi olmasının önemi yok. Önemli olan süksesızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede baki semtınızda olması çok önemlidir. Bunun katkısızlanabilmesi bile web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini vasıtasız beslemesine sargılı. şu demek oluyor ki sadece alıcı memnuniyeti hedefli web sayfası çaldatmaışmaları, nihayetinde istenilen hatimeları vermemektedir.