Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama gibi terimlerden hangisini yeğleme ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle tüm sayısal kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Mevrut kutusundan toplumsal ağlara ve dizgiysiü bilgisayarlar, tabletler, akıllı telefonlar genelinde günümüzün tüketicileri sorunsuzca eylem ederken sizden bile aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve entegre bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Muvaffakiyetlı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı başlamak karınin en yaygın kullanılan sayısal pazarlama kanallarının ilimlı izahatını adida bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları aracılığıyla kullanılan, en çıkma ve en yararlı bilindik sayısal pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama sebebiyle çeşitli müşteri yolculuğu değinme noktalarında müşteri verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak karınin sınıflandırır ve en nihayetinde onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni hileırsınız. Elektronik posta içinde ne olduğu; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkındaki haberler, kişiye özel teklifler, müşteri mirarı hikayeleri, örnek fenomen incelemelerine bağlanaklar ve fen özetler ya da iş özetleri için bilim karınerebilir. E-postalarınızın takkadak silinmek namına açılmasını ve okunmasını tedariklemek karınin değer çıkarmak eleştiri ögönen taşır. Kişiye özel karınerik ve ilişki çekici teklifler katılımı tezyit etmek dair çok işçilike yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem konuşma hem bile bilimdir. E-postalarınız ve sayısal varlıklarınız cazip ve ilişki çekici olmalıdır. Bununla bile çok adetda e-posta göndermekle yeterince göndermemek arasında bir muvazene oluşturmak zorundasınız. Videoteyp pazarlama Videoteyp en kudretlü sayısal pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya erkekılıyor. Sefahat ve muayene karınin video izliyor ve paylaşıyorlar. Zaten, YouTube raporlarında ayda iki bilyonı fazla izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B kameraları hem bile B2C tüketicileri satın kurum kararlarını video sebebiyle veriyor. Videoteyp pazarlama marka farkındalığı oluşturur, sayısal trafiği ve dönüştürme oranlarını artırır. Blog yürekğine gömülü videolar, B2B ve B2C karınerik pazarlama stratejilerinin yıllardır köşe taşı konumunda. Videoteyp parsellemek, yürekğinizi elan bir tomar insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube gibi üçüncü kanat sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve toplumsal iletişim araçları kanallarınızda tanılamatmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşhamur özendirme edin. Videolarınız güdük ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini çabucak kaybediyor. Bu nedenle harika içinde ne olduğu ilişki çekici şekilde çıkarmak çok önemli. Sosyal medyada pazarlama Sosyal iletişim araçları, sınırlı bir garaz kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla vasıtasız bentlantı kurmanın harika bir yoludur. Ne toplumsal iletişim araçları platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize vabestedır. Facebook hala dünyanın en balaban toplumsal iletişim araçları platformudur. Twitter B2B kameraları arasında hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri arasında akılalmaz popülerdir. LinkedIn ise satın alma döngüsünün erken aşamalarında B2B kameraları ile bentlantı oluşturmak karınin harika bir taraf. Her toplumsal iletişim araçları platformu farklı karınerik türlerine iye olsa da tümü olabildiğince video/levha odaklıdır. Bu nedenle karınerik oluştururken bunları toplumsal iletişim araçları üzerinden nite dağıtmak istediğinizi her saat dide önünde bulundurun ve buna göre yapılanma strüktürn. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği karınin, pazarlamacılar var olan her platformdan en yararlı şekilde faydalanmak karınin sayısal pazarlama taktiklerini mütemadi uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce bulunan bileğildi. Bugün ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten elan bir tomar çalışkan kullanıcıya iye. Kısaca mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin birlikte güdük mesaj, müşterilere ulaşmanın en vasıtasız yoludur. Yalnız toplumsal medyada başüstüneğu gibi mesajlar güdük ve öz olursa aktif hale hasılat. Pazarlama ekipleri, yalnızca metin karıneren güdük mesaj hizmetlerinden (SMS) yahut video ve gif karınerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama mesajınızı sunarken, farklı potansiyel müşteri ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak tanılamar. İçeriğiniz ne kadar kişiye özel hale gelirse o kadar ilişki çekici evet, insanları cezbeder ve dikkatlerini vermelerini sağlamlar. Fakat, yürekğiniz garaz kitlenizin fakatç ve ilişki yerı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme karınin değer sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, bilim görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, metin mesajları, reklamlar, sav bültenleri, basın bültenleri, makaleler, bloglar ve sayısal vardiya kartları gibi karınerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak tüm karıneriklerinizde tutarlı bir titrem ve mesaj olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir kontrol motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi yürekğini (ulama sayfaları, bloglar vb.) optimize eder. Böylecene, kontrol sonuçlarında elan mürtefi sıralarda ve elan kesif görülür, yürekğinize yoğunluk artışı sağlamlanır. İyi SEO hatimeları, anahtar sözcük ve konu optimizasyonuna vabestedır. Web yürekğinizde yararlı aralıkştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve elan bir tomar sözcükten oluşan ifadeler) tutmak SEO’nuzu elan yararlı hale getirir, yoğunluk ve dönüştürme dair elan mürtefi hatimelar sağlamlar. Güçlü itibarlı üçüncü kanat sayfalardan uzvi bağlanaklar temizlemek da konu sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri yürekğinize yönlendirmenin bir sair yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda sınırlı bir bağlanakya gelen her tıklama karınin ödeme strüktürlır. Arama motorları ve çoğu toplumsal iletişim araçları sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin karınerik akışlarında hayallenir. Arama motoru pazarlama (SEM), balaban el yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Makul anahtar sözcükleri arayan görüşmeçilere avantajlı bir konu konumunda pazarlama mesajları (metin) ve bentlantı göstermesi karınin kontrol motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi dizaynı ve pazarlama Web siteniz, çoğunlukla potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla komünikasyon kurduğu ilk değinme noktalarıdır. Harika bir web dizaynı, tüm sayısal varlıkları tutarlı marka çhileışmasıyla tanılamatabilir. üste web sitenizi kontrol motorlarıyla elan uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme rasyoını (elan bir tomar tıklama, kaydolma, vb.) artırmalıdır.